yazzmania

Allmänt trött

Kategori: Allmänt

Ja asså det här med att vara babymama låter ibland roligare än vad det är..Men hur trött jag är, gråtfärdig för att jag inte fått sova, så får hon mig ändå att le :)
 
Men en sak jag inte riktigt fått rätt på är det här med att hinna med alla åtaganden jag har och saker jag helt enkelt bara vill göra. När jag väl har en minut över slår min lathet in och jag vill bara göra ingenting..stirra på väggen eller vad som. Samtidigt som jag får lite panik för att jag har massor saker att göra, jag är med i många olika föreningar, styrelser osv och har massa mail och agendor o jag vet inte vad som jag måste skriva..men jag varken hinner eller har lust.
 
Nu har Alyssa dessutom börjat vägra flaska..vilket innebär att jag kan vara borta max 2 timmar från henne för jag måste amma henne. Sjukt störigt att ha varit van vid att om jag behöver lite egentid kan jag ta det, till att inte kunna göra särskilt mycket! Men OK det är för en kort tid. När hon blir sex månader vill jag sluta amma och det är en månad kvar så det är bara att hang in there :) Hon har börjat äta gröt på kvällarna..men vägrar sova i sin säng..haha you win some you lose some!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: