yazzmania

Luftfuktare

Kategori: Allmänt

Igår köpte vi en luftrenare. Det kan underlätta för andningen om det blir lite fuktigare i rummet och i natt fungerade det riktigt bra för lilla Alyssa. Hoppas det var luftfuktaren och inte bara tur! Om det är den som funkar så rekommenderar jag definitivt den till småbarnsföräldrar!

Igår kväll skrämde hon livet ur oss..hon låg och sov och började göra konstiga ljud. Lät som att hon snarkade fast ändå inte. Sedan börjar hon helt plötsligt att skrika o skrika o skrika och lugnar sig inte. Jag får panik och vill åka till akuten, Hassan blir också orolig men tycker inte att vi behöver åka in. Jag visste att det också handlade om att hon var hungrig så det blev antagligen en väldigt dålig kombo av att hon inte kunde andas med att hon är hungrig.

När hon lugnade sig lite så la jag henne ner då började hon gallskrika igen, och jag kunde inte hindra mina tårar. Fy fan!! Finns inget värre än att känna en sån maktlöshet, och hon kan inte säga vad det är hon gråter över. Vi gav henne näsdroppar vilket löste upp det värsta och sedan kunde hon äta och lugnade ner sig tack o lov.

Hon har sovit brevid mig hela natten, vill ha koll på henne plus att hon kanske känner sig lite mer trygg när hon ligger brevid mig. Hoppas hon blir frisk snart för detta är oerhört påfrestande och jobbigt, inte minst för henne! Ändå skrattar hon och är glad under dagen så det är skönt..hon är en liten kämpe :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: